lalalala

Igår vankades det utgång för mig radar för sista gången for god knows how long,
eftersom hon lämnar mig för massa annat.
Iaf.. kvällen slutade inte som planerat...
Efter förfest hos G hamnade vi på caféet, där det visade
sig vara tantkväll med martin stenmark och cleopatra? ( Jag vet, jag trodde inte heller att de existerade??)
Så vi beslöt oss för att call it a night och dra oss hemåt eftersom white room var stängt..

Annars har jag träffat Leo idag! Har inte träffat honom sen Kent i november..
Mycket nöje där, och vi ska ses snart igen!

Nu är det min 4e dag som arbetslös och det kliar redan över hela kroppen!
Jag vill UT i arbetslivet, jobba ihjäl mig, tjäna massa pengar och sen leva livet!
Inte sitta hemma och bli grå, ful och tjock?!..
Erbjud mig jobb, tack?!


   


GRATTIS ÄLSKADE RADAR PÅ DIN 23-ÅRSDAG!!!


Kommentarer
Postat av: mia

tack my darling men haha du var tyvärr inte först med grattiset.. thomas hann föra av alla människor!
bilden på dig och G är fab.. godnattpuss överallt

2007-12-21 @ 00:47:41
URL: http://bestofbeautyandbigdicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0