Pimp my ride

Nu har det gått drygt 3 dagar med gips och det blir inte lättare öht.. jag fick ett par kryckor av danderyd men jag kan ju inte använda dem pga axeln.. snillen? Som tur är fixade min älskade Linnéa en rullstol till mig (Nej hon hade ingen hemma för säkerhets skull, utan hennes mammas kille hade den sen en tidigare operation).
Så nu kan jag ta mig fram lite lättare, men fortf mycket tungt!!
Snart kommer Linnéa hem från GBG och ska hjälpa mig att pimpa min rullstol. Sätta på lite bling bling så att vi kan glida runt i den med stil. Lovar att bilder kommer sättas upp, haha..

Jag har iaf världens bästa vänner som kommer och håller mig sällskap här hemma. Jag har vägrat dra upp rullgardingen, vill inte riskera att se solen och få ångest.

Jag och Radar på väg till sture, med sikte på FEST.. Är hon inte snygg?                                           

                       




Sen har jag också fått kommentarer om att min blogg uppdateras för sällan, men vänta ni.. min sommar som handikappad kan lova många ensamma timmar vid datorn...

Kommentarer
Postat av: mia

RIP the legs! :( dom var så vackra!

2007-07-02 @ 21:02:51
URL: http://bestofbeautyandbigdicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0