Gud vill mig illa

Kvällen igår började på bästa tänkbara sätt - med radar ute i hennes fab lägenhet med sture i sikte.
Väl framme på sture så hoppades och dansades det som vanligt. Jag träffade en herre vid namn Lowe (hur sött är inte det?) som jag stog och umgicks med en längre stund. Till slut blev det dags att gå vidare till hell's, på väg ner från trappan får en jävla brudjävel för sig att knuffa ner mig från trappan. Japp, kära läsare, första dagen på sommarlovet och jag sitter här med gipsat ben som ska sitta kvar i 2 månader plus en spricka i axlen.

Så för att summera hela året
- Jag blir dumpad
- Jag slutar på mitt jobb som jag faktiskt älskar innerst inne pga komplicerade omständigheter.
- Min första singelsommar förstörs pga gipset
- Jag kommer bli tvungen att hoppa av min utbildning pga gipset.

Tack så mkt kära Gud. Jag visste väl att du älskade mig.


Kommentarer
Postat av: Ida

VA?! Nej du!! Inte fan är väl detta sant? Måste du hoppa av?! Gumman, din stackare...tycker synd om dig!
Puss!

2007-06-30 @ 11:13:30
URL: http://vattenskida.blogg.se
Postat av: Tess

nej är du allvarlig?!?!?! gipsad? de måste ju gå att lösa!! men allvarligt stackars dig!!!!
massa kramar!

2007-06-30 @ 18:24:51
URL: http://beejbi.blogg.se
Postat av: malin

hej, jag undrar, vad bröt du för ben då? eftersm du skulle ha gips 2 månader:S

2008-02-15 @ 14:17:28
URL: http://malinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0