Best ever

Idag skulle vi få lära oss att använda I.D Makeup och det var den bästa dagen på hela utbildningsåret!!
Jag har blivit frälst av I.D.. och tjejen som tog hand om oss idag var världens trevligaste tjej, med
galen utstrålning och energi.. gjorde dagen bara ännu bättre!
Men det bästa var ändå att vi fick med oss en varsin foundation, mascara och
foundationborste, värde =810 kronor.
Men jag kunde inte nöja mig med detta, utan köpte även ett solpuder och ett roughe.
Längtar tills imorgon när jag äntligen får festsminka mig innan vi går ut.


I.D ska bli ett märkena jag ska jobba med i framtiden..
Tillsammans med Carita och MD formulations (Exuviance?)

image106


Kommentarer
Postat av: Anonym

i.d. med SMÅÅ bokstäver pullan / radix

2007-11-30 @ 20:39:18
Postat av: Aliiin

sorry fröken bokstav..

2007-11-30 @ 21:09:36
URL: http://aliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0