Eftersam


Åh, jag är så eftersam idag.. känner det i hela kroppen.

Iaf så hade vi IA-helvete idag, värsta hittills.. var ett rent helvete, man känner sig ganska lurad nu när beautyprovet var så jäkla lätt förra gången.. denna gång kommer jag och radar inte fira att vi klarade IA iaf.. 

Imorgon ska jag på KENT? Jag har knappt känt någon lycka? Är jag störd?
Jag brukar hoppa av lycka 1 månad innan i vanliga fall..

Idag tog min taxiperiod slut.. jag borde vara förkrossad men det är faktiskt sjukt skönt att slippa dem.
Taxichaufförer är inte min typ av folk.. vi kommer liksom inte överens. Många av dem gillar
att gå mig på nerverna.. jag går tillbaka till mina hederliga busschaufförer.

Nu ska jag drömma mig bort till min framtid på denna plats:


image103

Kommentarer
Postat av: mia

du och jag är två eftersamma typer. oh yeah! låt oss gå o vara eftersamma under täcket sooN!

2007-11-15 @ 21:33:14
URL: http://bestofbeautyandbigicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0