Linnea is back in town

Förstår ni skönt nu när Linnea har kommit tillbaka till Sthlm för gott..(iaf, för att inte åka tillbaka till gbg)..
hon har varit hemma sen i söndags, men jag har inte haft tid att träffa henne förrän idag, skäms lite kanske..
Först var vi här och bakade världens äckligaste kladdkaka, tack vare helene..
 (som betedde sig som en äkta tarane med recepten, och då kunde det bara misslyckas)
sen åkte vi till tove, där vi bjöds på margarita och vin i lyxförpackning..
Guldkväll!

Imorgon planeras en utgång vilket låter mycket bra i mina öron..

Nu ska jag gräva ner mig under täcket och gråta floder över att jag spillde margarita över min helt nya mobil..
SÅ TYPISKT MIG

Kräk på er alla



Kommentarer
Postat av: radix

hej honey e du ute och svirar loss?i really hope so!puss på blygis

2007-11-24 @ 22:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0