Skolpanik

2 månader och 2 veckor kvar tills vi är klara på IBS..
Herregud? Fattar ni vilka intensiva veckor med alla slutprov, några delprov, vanliga prov och IA? Lägg sedan till specialarbetet och kemiarbetet på det?
Visserligen har jag börjat på specialarbetet, men jag har fastnat och inte skrivit ett endaste ord på två veckor..

Men till råga på all skolmisär så finns det ändå några ljuspunkter...
Tex att jag ej längre är på singelmarknaden..
Jag har återigen tagit titeln som flickvän..

Nu ska jag knåpa på specialarbetet..

puss hej

Kommentarer
Postat av: aj

aah va glad jag blir!! karlek fran mig:D

2007-09-30 @ 19:30:09
Postat av: mia

kukar äts bäst råa! yeeeeeah! puis

2007-09-30 @ 21:48:20
URL: http://bestofbeautyandbigicks.blogg.se
Postat av: chompoll

åhh nej stackare.. hoppas man kan lätta på stressen lite :)

2007-10-01 @ 00:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0