Freedom!

Om några timmar flyger mamma tillbaka till Usa i ett par månader. Puh, äntligen lite tyst i huset. Haha, visst hon är jättebra att ha.. men väldigt jobbigt att ha henne så nära inpå hela tiden. Så det är på tiden att hon får åka iväg och träffa pappa och brorsan också, som jag f.ö inte har träffat på flera år.

Imorgon ska jag även flytta över Ruben till Niklas så att han slipper vara ensam så mycket. Jag är ju helst inte i Waxholm eftersom jag jobbar och jag hatar hålan från helvetet. Ska bli kul att se hur ruben anpassar sig. Han kommer nog vara rädd och hålla sig undan.

Ja.. vad mer? Lön idag.. klirrar fint som alltid i kassan. Men däremot så har jag mycket att köpa så pengarna kommer flyga iväg snabbt iallafall!

Meningslöst inlägg.. bara lite update liksom

GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: jenny

i like update

2008-11-27 @ 22:13:25
Postat av: Mekko

SKA RUBEN FLYTTA!!!!! HAHAHA FY HELVETE VAD ROLIGT

2008-11-27 @ 22:39:41
Postat av: Aliiin

Hahahahhah jag vet!! jag ser en rolig bild framför mig!

2008-11-28 @ 22:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0