CYKEL!

Jag har köpt en cykel!! Adam (min gamle vän) läste min blogg för någon vecka sen där jag hade skrivit att jag gärna ville köpa en cykel, så han ringde mig och berättade att han hade en damcykel till salu. Så igår var jag och hämtade den i Zinkensdamm! Den är fräsch, lila och har en korg framtill. En perfekt cykel för stan. Dessutom var den apbillig så jag gjorde verkligen ett kap! Jag kan lägga upp en bild sen!
Så nu kan man släppa busskortet ibland och cykla överallt. Den senaste tiden har Niklas fått åka inlines medans jag tagit hans cykel, vilket är rätt tröttsamt för honom eftersom vägarna i Sthlm är sämst.

Igår var jag hos Jenny och Sam! Har inte träffat henne nästan sen vi kom hem från Kos eftersom hon gömmer sig på Åland på somrarna. Men vi drack lite vin och snackade skit.. och sen kom även Anna förbi. jättetrevligt!

Snart ska jag göra mig iordning och möta Angelica inne i stan för lunch..

För övrigt står Birger Jarlsgatan tom nu. Inflytt nästa! Nån som vill hjälpa? ;)


Kommentarer
Postat av: jenny

jag anmäler mig frivillig. sam med, fast jag har inte frågat honom än..

2009-08-03 @ 00:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0