Inte mycket bra..

Oj oj.. matten blir bara värre och värre. På lektionen i onsdags så gick vi igenom 24 sidor.. vilket är 7 avsnitt på 3 timmar. På en vanlig gymnasielektion går man igenom 1-2 avsnitt per lektion, dessutom får man en chans att räkna på lektionen så att man verkligen får in allt i huvudet och kan fråga läraren vid eventuella problem. Men på mina lektioner så är det 3 timmar genomgång och sen hem och räkna. Eftersom att de har dragit ner på lektionstillfällena så är det här det enda sättet att hinna med allt. Jag har även ringt till komvux reception men en automatisk röst ber mig bara att ringa nästa dag... och så har det varit i 10 dagar...

Jag håller iallafall på att bli helt galen.. jag vill verkligen inte ge upp! Men jag kan samtidigt inte hålla på att kämpa när det är en ren omöjlighet. Jag har skickat iväg lite mail på annonser om privatlärare.. det är nog mitt sista hopp.. Blir bara så himla besviken när jag verkligen har tagit tag i det och så är det allt annat som jobbar emot mig!! Lite tur är väl inte så jävla mycket begärt!!!!

Jag är också dessutom utan mobil.. Det suger också, för just nu ser det mörkt ut att ens skaffa en ny. Kanske till och med blir lite skönt till slut. Ska dock skaffa en väckarklocka...

Nu ska jag sura vidare ensam.. Niklas är på F12 och lever loppan..


Kommentarer
Postat av: Alin

vilket fint namn du har!! ;)

2009-08-31 @ 15:46:07
URL: http://alinjamil.blogg.se/
Postat av: Alin

vilket fint namn du har!! ;)

2009-08-31 @ 15:47:00
URL: http://alinjamil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0