Ostimulerad...

Gah, vilka 2 sega dagar det har varit. Det har varit kasst väder och ingenting att göra. Jag har bara varit sugen på att vara ute och röra på mig (Jag vet inte vad det är för fel??) Jag brukar ju älska att ligga inne och ta det lugnt.. men tydligen inte längre..

Igår tog vi en lång cykeltur runt stan och åt lite glass och sen åkte vi till Niklas kompis Mange en stund. Det var det enda vi lyckades göra. Idag har vi varit och gett bort massor av Niklas skit till Myrorna och sen inget mer...? Nu fick iallafall Niklas nog och åkte iväg för att spela badminton och jag ska gå på långpromenad med Tarane som lyckligtvis har sin pojkvän 5 minuter ifrån min pojkvän.. sweet!
Alla har vi våra sega dagar, men så här knäppa brukar vi kunna vara!




Imorgon ska jag jobba igen och på onsdag börjar skolan!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0