Hemlös

Från och med 15 januari så är jag hemlös. Jag har nämligen sålt min lägenhet.. det kom rätt oväntat men jag
kände att det skulle bli till det bästa. Planen är just nu att köpa en lite mindre lägenhet på ungefär 35-45kvm inne i stan. Jag har redan varit på ett par visningar men har ännu inte lagt något bud. Men jag krigar på.. det kan till och med vara ganska kul att gå på visningar. Jag kollar mest runt Östermalm, det är så lagom centralt att bo där!
Dessutom finns det jättemånga lägenheter där ute nu som ska säljas.. men allt kan ändras.

Efter den 15e så får jag såklart flytta tillbaka till mamma ett tag, tills jag hittar någon lägenhet. Värre blir det för alla möbler som får bo på shurgard. Fast jag kanske till och med hinner köpa en lägenhet och få tillträdet lagom tills jag blir tvungen att släppa min lägenhet?

Måste verkligen fortsätta plugga.. inne på min 5e timme nu.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0