Insomnia

Nu har jag hamnat i min jobbiga insomniaperiod igen, den är som vanligt på samma sätt som alltid. Jag ÄR trött men kan inte sova. Så jag har flyttat ut kuddarna och täcket ut till vardagsrummet för då kan jag somna in till teven.. (har ingen tv i sovrummet)..

Imorgon är det julfest på jobbet, som vanligt är det ganska intressant. Som Niklas sa häromdagen "Baksmällan från förra sommarfesten har hittills hållt i sig i 1,5 år". Mysig kille det där..
Men det ska iallafall bli jättemysigt att träffa Jenny! Henne ser man lite snabbt på jobbet 2 timmar i månaden om man har tur.. så henne ska jag sätta mig ner och verkligen prata med. Kanske planera Kos 2010? hahaha

Jag har dessutom tagit ledigt ifrån lägenhetsletandet. Jag sätter igång igen efter nyår, då marknaden tagit fart igen.. jag tar mitt pick och pack och flyttar allt till Shurgard.

Nu ska jag på riktigt lägga mig för att försöka sova..
Jobbar hela dagen..

God nattt





Kommentarer
Postat av: Tessi

hallå kos 2010 vill jag också med på den här gången..



vill också vara med ikväll =( parta åt mig med!!! å ge jenny en stor kram från mig <3 puss

2009-12-21 @ 08:55:04
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: josse

stumpi! heeej!

jag ska flytta till stan, hoppas jag iallafall. mamma har köpt en 1a på söder (lundagatan) som jag ska bo i om bostadsföreningen godkänner oss, det är bara det kvar, första papprena skrivna! KANONSKÖNT!!



hur mår du? borsett från insomnia-perioden? hur firar du jul i år?

vill träffas, aaaliiiin! puss!

2009-12-23 @ 14:24:02
URL: http://thunman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0