Tjock

Magen putar och illamåendet är ett faktum. Drick aldrig varmchoklad med oboý,kakao, vaniljsocker och grädde. För jag lovar att ni kommer kräkas efter ett tag. Men det var gott i några minuter!

Utgången i lördags blev egentligen ingen utgång,utan en vinpimplande kväll i en lyxig etagevåning på odenplan. Jag överdriver inte när jag säger att den var sjuuuukt flådig och att den fick vem som helst att önska att man bodde där. Iallafall blev det alldels för mycket vin och jag snubblande innanför dörren vid 3 efter att försökt äta på mcdonalds.

Nu är jobbet igång som vanligt. Så ledigheten och roligheten är borta. Well.. snart sommar!

God natt puss

Kommentarer
Postat av: jenny

jag hoppas att du vet att jag tycker mycket om dig....

2009-01-06 @ 23:10:59
Postat av: jenny

jag hoppas att du vet att jag tycker mycket om dig....

2009-01-06 @ 23:12:24
Postat av: josse

hahaha, en sån drömchockladblanding MÅSTE ju har varit värt illamåendet! :) hoppas vi ses snart! :)

2009-01-10 @ 18:27:17
Postat av: Olivera

Trodde nästan att du var preggo där efter att ha läst rubriken och första meningen, hehe! :P

2009-01-11 @ 22:38:09
URL: http://olivera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0