Motgångarnas motgångare

Det är jag och mamma men mest jag.. senaste veckan har varit helt galen. De värsta tänkbara sakerna har hänt oss och vi har nu löst det ena problemet efter det andra. Nu återstår bara en grej till men det behövs domstol och det dröjer iallfall 2-3 månader. Så jag släpper det tillsvidare. Har haft sån huvudvärk sista dagarna som jag bara hoppas försvinner.

I veckan fick vi våra biljetter till kryssningen där vi såg att vi har fått näst lyxigaste hytten! Längst fram och högst upp på båten.. Ska bli hur skönt som helst att åka iväg om 2,5 vecka!

Nu ska jag göra mig iordning och möta Sanela i slussen!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Emilié

Åkt hit i alla fall, sen får vi se hur det går :)

Ska börja söka lite jobb så småningom, nu är det mest lek & bus! Tack vännen ;)

Hälsa badet!

2009-07-05 @ 22:26:44
URL: http://plump1s.blogg.se/
Postat av: Erica

Heeeej:) vad kul att du me bloggar! Då kan vi följa varandras dagar hehe!

Hur mår du, allt bra? snart flyttar jag upp till er och då blir de fikatajm och utgångar! längtar verkligen!

Jobbar du mykt eller har du/ni semester snart?

Puss o kram

2009-07-12 @ 13:29:06
URL: http://ericalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0