Pensionerad mobil

Min mobil har bestämt sig för att sluta fungera. Skärmen visar ingenting förutom massa konstiga färger så nu åker den ner i soptunnan. Istället får jag ta Niklas gamla mobil.. en riktig killtelefon, stor som fan med massa funktioner. Ni kan kalla mig "the truckdriver".. den duger iaf att ringa med.

Igår satt jag i humlegården med Mekko (läs Mia) hela förmiddagen. Vi åt sushi och tog igen massor. Hon har ju varit borta i 3,5 månad men nu är hon tillbaka. Thank you, for that.

Om 13 dagar sticker jag och Jenny till Kos.. hur underbart som helst!

good bye for now

Kommentarer
Postat av: anna ö

hej! skickade mess till dej för ngra dagar sedan. Ni är välkomna på inflyttningsfest på lördag.

bara en liten tillställning eftersom jag bor så litet och inte kan bjuda många.

men hör av dej så att jag vet om ni dyker upp!



2009-05-29 @ 00:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0