Helg helg


Sjukt bra helg! Fredagen efter jobbet träffade jag upp Vanessa och vi satte oss på ett mysigt hak och käkade lite (läs MYCKET) tapas. Vi beställde in 8 rätter som vi delade på, och allting åts upp. Det var riktigt riktigt gott. Dock osade det vitlök runt oss eftersom varenda rätt hade minst 5 vitlöksklyfor i sig, men det var gott och sjukt värt.

I lördags åkte jag och Tarane tidigt tidigt till Gilda för att hjälpa henne med att ordna överraskningsfest för hennes kille (?). Det städades, diskades och lagade mat tills alla gäster kom. Och även den kvällen blev lyckad..

Idag har dagen bestått av Niklas, soffa, tre filmer, hamburgare, glass och chips. Vi har rört på oss så lite som möjligt, och jag älskar det. Det är det här söndagar går ut på!

Nu ligger jag i sängen och ska plugga lite matte.. jag har fått en dvd med hela matteboken. Asbra att ha en röst som förklarar också!

Imorgon börjar arbetsveckan igen.. och på fredag kommer mamma hem från USA!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0