Whats new..?


Längelängesen nu.. sorry, har haft sjukt mycket att göra..

Den här helgen så ska vi bo hos Niklas.. min lilla pärla får stå tom i ett par dagar. Ganska
skönt att komma tillbaka till söder på något sätt. Jag bodde ju här mer eller mindre i ett år förut,
och det känns på känslan när man är tillbaka. Dock var det en del som behövdes städas eftersom att det har stått
tomt här i ett par månader.

Tack vare Erica så ska jag nu börja träna på Sats.. från och med tisdag. Känns hur bra som helst att ha bestämt sig. Så, hej hälsosamma liv!

Nu ska jag göra mig iordning för att springa iväg och titta på Niklas hockeymatch. Vilken plikttrogen flickvän man är...

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0