Is this is it?

Jag har börjat få ordentlig framtidsnoja. Jag har jobbat på badet i nästan två år. Jag har en lägenhet inne i stan, ett fast förhållande..? Blir det inte mer än så här? Måste förnya mig! Så jag har just klickat hem massa kataloger om utbildningar utomlands.. känner att jag behöver åtminstone ha alternativen öppna för det. Det är en fantastisk upplevelse, och jag åker ju iväg för att göra något riktigt nyttigt. Och Niklas kan ju faktiskt också följa med, han vill ju också plugga!...
Om jag väljer att åka till Usa (kommer aldrig åka till glendale, men san diego eller santa barbara), så kommer jag ha familjen nära också.

Kanske är det hösten, kylan och mörkret som spökar.. kanske till och med hormoner?..
Just nu känns det ganska påtagligt och jag vill ha förändring.. miljöbyte.

Usch..
Deppigt..

God natt


Kommentarer
Postat av: Tessi

du får iaf inte flytta innan augusti. Så de så.

2009-10-15 @ 08:45:44
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Anonym

NEEEEJ,,, du får aldrig lämna sthlm du kommer känna annorlunda så fort jag bor här;) hehe puss

2009-10-15 @ 23:28:04
URL: http://ericalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0