Finally!

Nu händer det! På lördag ska vi sticka och handla möbler.. Jag får äntligen flytta in i min lägenhet.. Och det ska hända redan denna vecka!! Jag har kollat ut allt jag vill ha redan, och jag har en klar bild i huvudet på känslan i rummen. Det är en rätt stor lägenhet vilket kan vara jobbigt, eftersom att jag måste köpa mer möbler och möbler kostar?..

Men det spelar ingen roll.. jag ska köpa det viktigaste nu på lördag som säng, tv, soffa, matbord+stolar. Resten kan jag ta allt eftersom. Ska även köpa tapeter och tapetsera vissa väggar!

Ska bli så himla roligt!!!!

Självklart är det lite sorgligt att lämna Niklas hem.. jag har mer eller mindre bott här i ett år. Men nu kan han vara hos mig också, och det är inte direkt långt bort mellan lägenheterna. Det kan bara bli bra!

Nu ska jag iväg till jobbet! Har grymt bra pass idag.. 13-18
Inte direkt jobbigt!

Puss


Kommentarer
Postat av: AJ

ååh va roligt! Den är ju superfin utan möbler så det kan inte bli annat än succé MED möbler :D va glad jag är för din skull min vän!

2009-09-05 @ 11:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0