Valet och kvalet

Har så himla svårt att bestämma mig!! Jag ska köpa gymkort.. först var jag helt övertygad om att jag ska köpa på Planet Fitness.. eftersom att det är väldigt nära hem, och jag känner till gymmet sen förut..
Men nu har jag börjat tänka efter lite, och det kanske inte alls är den optimala lösningen. Jag har funderat på Sats också.. där har jag en del kompisar som tränar, vilket är motiverande eftersom man kan få sällskap och det finns många anläggningar i stan. Jag har den närmaste bara 2 minuter härifrån. Men nu har även ett tredje alternativ dykt upp vilket är 24 hour fitness (eller nåt sånt).. fördelarna med det är att det är väldigt billigt, har öppet JÄMT, ligger nära jobbet och här (stureplan och vanadisplan) och att Therese ska köpa kort där.. Har velat länge nu och jag kommer nog inte kunna bestämma mig om inte någon bestämmer åt mig!!

För övrigt har jag fått riktigt riktigt hemska utslag i ansiktet. Det ser verkligen helt jättehemskt ut. Små små blåsor på hakan som kliar satan. Verkligen jättekul att gå runt med sånt i ansiktet när man jobbar med hudvård.. skrämmer bort alla kunder, vilket jag kan förstå, för jag hade verkligen inte velat bli behandlad av mig..

Nu börjar hollywood fruarna så vi hörs sen
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Keck

Jag ska köpa på 24/7 grejen. Svinbilligt och dygnet runt, ja tack!

2009-10-07 @ 18:58:40
URL: http://smutsigtimin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0