Done and Done!

Nu är lägenheten färdig! Det är bara att montera upp garderober och ordna med spotlightsen i taket. Det är så jäkla snyggt så man nästan storknar när man kommer in i lägenheten! Jag ska bara bo in mig ett tag sen ska ni få se vad jag menar! Min kamera är ju såklart nerpackad bland massa kartonger så det är dåligt med bilder för tillfället. Jag är så sjukt nöjd och glad.. det tog trots allt 12 veckor, alltså 3 månader!! Bästa beslutet någonsin att byta ut hantverkaren.. annars hade det nog kunna pågå i 3 månader till.
Äntligen kan jag trycka av pause-knappen och fortsätta leva mitt liv!

Det här är också sista veckan jag kan kalla Niklas för min jobbarkompis! På fredag lämnar han badet för ett nytt jobb och jag är så sjukt nöjd för hans skull att han slipper helvetet! Nu är det bara jag kvar..

Puss på er kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Therese

åh så härligt! Äntligen!!!

Va, va har Nickepicke fått för jobb? Va sa de när han sa upp sig? Åååååh va härligt, hälsa o gratta!!!!

puss <3

2010-04-28 @ 10:57:17
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Tarane

SKööööööööööönt!

2010-05-02 @ 12:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0