Moving forward!

Efter allt jobbigt i lördags så är jag nu på fötter igen! Imorgon börjar min nya hantverkare! Han är billigare än den förra och proffsigare.. dessutom har jag många goda referenser ifrån hans förra kunder som också är mina vänner/bekanta.. så jag ser ljust på det här. Han sa också att han blir färdig inom en vecka.. men man vet ju hur hantverkare är så jag tar det med en nypa salt och satsar mentalt på 10 eller till och med 14 dagar.. Det är iallafall 4-5 veckor snabbare än den gamla, förmodligen...

Men ett råd gott folk.. lita aldrig på människor! Jag lär mig det mer och mer för varje dag.
Jag har alltid varit godtrogen och tror aldrig att folk är ute efter att göra fel, men det stämmer inte..
många är idioter och har man otur kan man sitta riktigt i klistret.

Nu ska jag sova.. har jobbat i lägenheten hela dagen..

God natt


Kommentarer
Postat av: therese

åh va härligt!! hoppas han blir klar inom en vecka så du får flytta in nån gång <3

2010-04-14 @ 09:50:46
URL: http://beejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0