Kan inte rubriker

Satan så dålig jag är på det här med att blogga! jag borde skärpa mig kanske, för jag hittar ju på massa roligt hela tiden!? Eller..?

Helgen var rikigt lugn och skön, det var längesen med en vit helg faktiskt och som det ser ut nu så är det ingen pågång de kommande helgerna!
Igår åkte jag till East en sväng och hade faktiskt väldigt trevligt! Snart ska jag iväg och möta upp Tarane på stan innan Erica och Ante glider över senare ikväll..

Imorgon väntar en riktig vinkväll med Sandra, lördag firar vi Maryam med fest, måndag är det tjejkväll igen, tisdag ska vi hudtjejer på middag hos Madde, onsdag ska IBS ha en mini- reunion hemma hos mig och på torsdag lyfter vi iväg mot varmare breddgrader! Det kommer förmodligen bli en och annan bild så jag slänger väl upp några inlägg då och då!

En annan bra nyhet är att min lägenhet har ökat i värde med 200.000 på 3 månader! Det bugar och bockar jag för!

Nu ska jag fortsätta jobba lite innan jag packar ihop för idag!

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0