Kärlek!

Det är ganska mysigt med alla hjärtansdag faktiskt. Många tycker ju att det är överdrivet och att man inte ska behöva speciella dagar för att visa att man tycker om någon. Men jag tycker att det lätt glöms bort annars. Självklart finns det mysiga stunder i den vanliga vardagen också, och det är supermysigt att bli överraskad med blommor en random torsdag. Men helt ärligt, hur ofta händer det? Så jag tycker att det är mysigt att ha en dag som är menad att spenderas med någon speciell. Och det är exakt det jag ska göra idag.

Fick frukost på sängen imorse, sen kröp vi ner i soffan och kollade på Lejonkungen och senare ikväll ska vi äta indiskt, som är vår nya matfavorit. Skön söndag!

Jag är dock fortfarande sjuk, snuvar och nyser som en galning.. vet inte hur jag ska kunna jobba imorgon?

Ha en mysig alla hjärtansdag :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Puss!

2010-02-14 @ 22:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0