Dan före dan..

Jahapp, då låg man här i sängen, näst sista natten i min första lägenhet.. Jag vet att jag lämnar den för något så mycket bättre, men det känns ändå väldigt djupt. Det måste vara för att jag har krigat som ett djur för den här lägenheten efter allt som har hänt. Nu ska jag inte grubbla på det, utan vara glad och tacksam att jag har hittat en underbar lägenhet på ett bättre ställe!

Idag har jag jobbat, och dagen har gått förvånansvärt snabbt.. jag kan till och med säga att jag haft en bra arbetsdag? (???)
Jobbar imorgon också, sen tackar jag för 5 arbetsfria dagar.. det ska städas och sånt inför flytten, så jag har tagit ledigt endast för det.

God natt, människor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0