Kreklaaaandet!

Nu har vi bokat resa! Den 26e sticker vi iväg till grekland och njuter av sista solen innan nästa sommar. Ska bli fantastiskt skönt! Fick ett riktigt bra pris på ett 4-stjärnigt hotell med 2 rumslägenhet och poolutsikt! 20 arbetsdagar till sen får jag åka iväg...

Sitter på jobbet nu och det är fortfarande ingenting att göra. Vet inte om det är skönt kanske, vet inte hur jag kommer klara att ha mycket att göra, vet ju egentligen inte om jag kan jobbet än då det ringer 3-4 personer om dagen! Men jag får väl bara försöka göra mitt bästa, eller?
Tusen tack till älskade Therese som överraskade mig på jobbet med 5 böcker, så att jag kan underhålla mig själv!
 2 stycken är utlästa och jag jobbarpå den 3e!

På måndag får jag flytta till hem igen efter 3 veckor.. För min del så skulle mamma lika gärna
ha fått bo där i 1 månad till om hon skulle vilja. Jag trivs ganska bra på söder. Det är skönt att ta cykeln på morgonen och få lite träning (Ja, ni läste rätt!) hemifrån mig till jobbet tar det 2 minuter att gå och 30 sekunder med cykel...



Blir brun bara av titta på bilden!

Well, back to work.. eller back to my books!

Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0