Good bye Centralbadet!!!

Nu är det färdigt och klart... jag har alltså fått ett nytt jobb! Jag ska receptionist på ett företag som utvärderar hälso- och sjukvårdens metoder. Helt nyrenoverade lokaler mitt i stan, runt hörnet från centralbadet! Jag börjar den 5 juli och det ska bli ganska spännande!

Däremot så tänker jag inte säga upp mig från badet, det är bra att ha alla dörrar öppna. Jag tänkte bli extra och jobba nån dag då och då.. kan vara skönt med den lilla extrainkomsten. Men jag är definitivt klar med heltid där!!

Bättre lön och bättre uppgifter
JACKPOT!


Kommentarer
Postat av: Olivera

Grattis Alin!! Glad jag är för din skull! <3

2010-06-01 @ 17:13:08
Postat av: anna ö

Stort grattis! Bra där!

2010-06-06 @ 21:08:18
URL: http://annaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0