Grisens möhippa!

I hade vi Thereses möhippa. Det har varit sjukt jobbigt och svårt att hålla tyst för henne, men nu är det över och jag kan prata hur mycket jag vill!! Jag tycker iallafall att det var sjukt lyckat och jag hoppas att hon tycker samma likadant :)

Här är lite bilder från hela spektaklet hemifrån mig, frissan och studion:









¨
Avlustar såklart hela bildspelet med en bild på partyfixarna!

Nästa vecka åker vi till Rom i ett par dagar. Den enda ledigheten vi har tillsammans på hela året då båda har nya jobb. Välkommen till vuxenvärlden?

Nu ska jag sova.. har mycket att göra i veckan!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Olivera

Ni verkar ha haft det superkul! Imorgon får jag äntligen träffa dig också! Ska bli hur mysigt som helst!

Puss!

2010-06-16 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0