hemskt hemskt hemskt!!

Förut har jag alltid spenderat min tv-tid framför 3an, 5an eller 6an.. men senaste månaden har jag nästan bara tittat på discoverys travel and living. Jag antar att det kom med åldern? Iallafall så har dem ett program där som handlar om skönhetstävlingar för barn. Det är verkligen ett avskyvärt program, och jag kan inte titta på skiten utan att bli riktigt upprörd. Det är liksom 4-10 åringar som sminkar sig och fixar håret och springer runt som barbiedockor på scen. Tror man allvarligt att man skickar ut rätt signaler till dem här barnen? I dagens avsnitt pratade dem med en 6åring som berättade att hon kände sig jättefin, men bara för att hon var sminkad. Sen visade dem en annan flicka som blev jätteupprörd för att hon inte vann och var söt nog. För att inte tala
om hur arga och ledsna föräldrarna (läs mammorna) blir när deras unge hamnar på andra eller tredje plats.

Fy.. alltså det är så sjukt hemskt.. jag kan tänka mig att pedofilernas galna sång så fort
programmet sänds!






Kommentarer
Postat av: Olivera

Jag kollade också på det idag en stund! Travel and living har nästan hunnit bli en uttjatad kanal här hemma så mycket som vi tittat på den de senaste åren :) Men det där är fan föjävligt! Morsor som lever ut sina drömmar genom ungarna. Fyfan...

2010-03-30 @ 01:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0