sol i stockholm!

Min cykel är framme! Det är en sån lycka och frihet.. tar mig överallt på ett par minuter bara.. idag har jag besökt Tarane som flyttat till östermalm, vilket betyder att hon är 10 minuter ifrån mig, cykelvägen. Sjukt bra och skönt för spontana träffar!

Annars har jag jobbat i ett par timmar idag, tusen tack till Jenny som ville komma in och ta min morgon. Jag är så trött jämt, förstår inte hur jag ska bli pigg. Somnar ändå tidigt på kvällarna, men vaknar upp helt färdig på morgonen efter. Efter lunchen så är jag så trött så att jag nästan svimmar. Jag har ätit sjukt dålig mat på sista tiden så jag antar att spelar stor roll? Vi har varit i lägenheten till nästan 11-12 på kvällarna och fixat, har inte hunnit laga mat direkt. men nu ska det vara färdigt med sånt. Väntar bara på att min kyl ska lagas, sen är jag klar för att bo där på riktigt.. Längtar verkligen!

jaja, verkligen ett onödigt inlägg.. men hela min blogg är onödig.. vet inte ens varför jag har en kvar.

well.. god natt!


Kommentarer
Postat av: Olivera

Jag tycker att det är skönt att du har bloggen kvar :) är här inne jämt och kollar om det kommit något nytt. Ett bra sätt att hänga med lite i ditt liv när vi ändå inte träffas så ofta :( Det var hur mysigt som helst att bara få sitta och prata ut med dig Alin. Bara att få träffa dig liksom. Det var så himla längesen!



Puss på dig!

2010-05-20 @ 21:01:39
URL: http://olivera.blogg.se/
Postat av: Anonym

förr såg du så rolig ut när du cykla, helt överlycklig liksom haha.. keep it up!

2010-05-21 @ 12:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0