Back and black

Tillbaka från semestern, tillbaka från värmen, tillbaka från ledigheten, tillbaka till tråkigheten!
Men sånt är livet..

Vi har haft det hur bra som helst med mängder av sol, värme, bad och god mat! Vi passade även på att fira 2 år tillsammans. Vi hyrde cyklar och besökte andra stränder och andra städer, vi åkte på båtutflykter och snorklade i laguner.. vi hittade bland annat en bläckfisk som jag klappade!

Men nu är jag tillbaka på jobbet, och det känns helt okej.. det är en ganska lugn dag, men jag har en del att göra iaf nu och det är mycket roligt inplanerat  i veckan med middagar och fester.. dessutom välkomnar jag mina skattepengar som kommer om en dag eller två!

Jag slänger upp några bilder lite senare, har inte direkt möjlighet till det på jobbet.
Nu ska jag fortsätta pyssla med mitt efter lunchen..

Bye så länge!


Kommentarer
Postat av: jenny

Skönt att du är hemma!

2010-09-06 @ 17:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0