Gräsänka

Nu har Niklas åkt vidare till Spanien och kommer inte hem förrän om flera hundra dagar (läs kommer hem på söndag).. Så jag sitter här i min ensamhet idag. Jag har lagat middag och matlåda och nu småstädar jag lite då jag får finbesök imorgonkväll! Sen på lördag vankas kräftskiva igen, och det ska ätas så mycket kräftor så det kommer saknas ord.

Sitter f.ö och tittar på valdebatten på 1an och blir upprörd.. kan valet inte bara vara över så att man kan få koppla av någongång! Det är det enda som snurrar i mitt huvud och jag orkar inte gå omkring och bli upprörd på rödgröna blocket som aldrig har någon koll på vad dem pratar om!
Folk som vill ha Mona Sahlin till statsminister kan inte tänka med huvudet.. folk som tycker att socialdemokraterna har vettiga åsikter är så lurade så man skäms..

Jag tänkte lägga upp lite bilder här från resan, men Niklas snodde med sig kameran till Spanien, så ni får vänta lite till..

Ja, nu ska jag städa vidare.

Bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0