18


Jag fick förlängning.. gipset åker inte av förrän 3 september vilket betyder att misären fortsätter.. helvete vad jag hade längtat till idag men man fick skit istället. Så nu tänker jag inte se fram emot den 3e för jag tänker absolut inte bli lika besviken och upprörd som idag. Tack vare mina käääära klasskompisars uppiggande meddelanden blev jag lite gladare. Jag måste verkligen ha hamnat i världens bästa klass?

Dessutom har jag kastat mobilen i golvet så jag är nästan helt utan nummer. Ni får gärna skicka över dem igen för nu har jag min gamla stenålderstelefon.

Något säger mig att den här mannen styr över mitt liv just nu..

image46

Kommentarer
Postat av: Tess

du är en fighter gumman! don't give up! och har vi hjälpt dig i (va är det 1 månad) i skolan så ska vi banne mig kunna hjälpa dig resten av tiden ut! puss på dej!!!!!

2007-08-16 @ 22:38:00
URL: http://beejbi.blogg.se
Postat av: Jenny

Om du vill kan jag motorsåga av ditt gips och sedan massakera det. Jag tror jag vet hur man gör.

2007-08-16 @ 23:39:19
URL: http://hemlig
Postat av: malin

min telefon har oxå flygit i golvet några gånger...:)

om 2v skall jag på kontroll igen, är det inte bra då får ja fel i huvve. sku aldri klara en operation till.man tycker 18v på kryckor borde räcka. ja måst läsa dina gamla inlägg så får ja veta hur nån annan kände sig...

2008-04-11 @ 12:32:23
URL: http://malinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0