Aladdin


Helgen har varit helt okej.. fredagen spenderades hemma och på lördagen begav jag mig bort till tarane. Vi chillade, läste gamla dagböcker och insåg vilka idioter vi var som yngre. (därav den skadade tiden, tarane)
När det var sängdags kände jag ett behov av Aladdin. Jag hade tidigare hört peter jöback på tv och jag antar att det var därför? iaf så hann båda däcka innan anden kom upp ur lampan.. så nu måste jag titta en gång till.

Imorgon är det slutprov i AB+FF+BF.. fy satan vad nervös jag. Hur ska det gå med vattenbyte och sånt.. hoppas anna har överseende med sånt där. Sen på eftermiddagen ska jag ha SPA.. ser EJ fram emot det. Läraren är en häxa och det är ingen hit att försöka få behandlingarna när man har gips!
Dessutom har jag försökt vara ambitiös och skriva på slutarbetet. Det lyckades EJ heller.. har suttit i kanske 4 timmar och skrivit 160 ord. Sjukt koncentrerad? Alltid..

Nu sitter jag och väntar på att Niklas ska droppa förbi. han skulle varit här för en timme sen..

Bye kära medmänniskor

Kommentarer
Postat av: mia

om ej anna har överseende med ditt vattenbyte då sparkar jag in hennes blygdläppar långt upp i fittan samtidigt som jag ger henne en spark i magen så bebisen kolar vippen (no offence bebisen)
HUR kan hon inte ha överseende, som att det inte räcker att du kämpat som en JÄVLA VIKING redan i sjuherrans år!
det ska gå bra om jag så måste skrika och ligga på golvet och sparka.. det skaaaaaaaaa ordna sig! tjing på dig min enbenta pirat

2007-08-26 @ 20:15:05
URL: http://bestofbeautyandbigdicks.blogg.se
Postat av: Tess

det kommer gå super imorgon gumman!! jag läste, skrattade åt Marias kommentar men jag håller med och jag kommer ockås gå ut i kamp om hon inte har överseende!!! ;D Du är grym, keep up the grejtans work!

2007-08-26 @ 20:47:57
URL: http://beejbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0