Helgen över!


Yes, äntligen är helgen över.. jag är den enda som jublar! Helg de senaste två månaderna har inneburit inlåst hemma, men nu är det SLUT! Sista helgen avklarad. Förhoppningsvis....
Var på en snabbvisit på Danderyd i torsdags för att byta mitt blöta gips, då sköterskan sa att jag skulle räkna med förlängning. Men det tror jag inte på.. för på torsdag hugger jag av skiten själv.

Planen var ju att helgen skulle spenderas på Åland eller Niklas landställe. Allt sket sig.
Min efterblivna taxichaffis (Som f.ö inte är min chaffis längre) skickade sms i sista minuten och sa att han inte kunde köra till bussen, så allt sprack. Sen pratade jag med Niklas som kvällen innan ville dra ut med till hans landställe, sa att hans pappa skulle ut och då blev det inte samma sak.. Dessa bilder togs i April när vi var ute där en helg.

                                        
                                                



Snart börjar "Secret window" på tv.. jag har fått Depp-feber. Fnittrar så fort han kommer i bild. Kan vara för att han är sjukt lik en viss person?

Got to go.
bye

Kommentarer
Postat av: Tess

din förrädare! ;P

2007-08-13 @ 21:39:11
URL: http://beejbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0