Monster

Tess har begärt en uppdatering så självklart ska hon få det eftersom hon alltid ställer upp för mig i skolan med vattenbyte och produkthämtning.. a flower for you my love.

Dagen började på sämsta tänkbara vis.. Rupert började leka med sin vattenpump och vatten sprutade överallt..
Jag steg upp, duschde (Ja, det är sant..) och gick ner till taxin som var 15 minuter sen. Idiot.. Väl i taxin fick jag höra på chaffisens fyllestorys från natten. Jättetryggt att åka med en bakischaufför som knappt gått och lagt sig från kvällen innan.. så på 4 dagar har jag fått höra om:

* Hans fängelsehistories
* Hans drogvanor
* Hans fyllevanor
* Hans slagsmålshistorer..

Byta chafffis någon?

Tack och lov kom jag fram till skolan oskadd när jag plötsligt kom på att min äckliga skåpnyckel fortfarande låg kvar hemma. Det vara bara att tacka fan och bege sig till lärarrummet för att hämta bultsaxen, för 5e GÅNGEN PÅ MÅNADER.

Annars var skolan chill.. gjorde och fick behandling på radar, resultatet? Ett monster...


image35

Kommentarer
Postat av: mia

gud vilken snygg tös! kan man få telnr?

2007-08-03 @ 15:51:33
URL: http://bestofbeautyandbigdicks.blogg.se
Postat av: Tess

hahahaha va roligt!!!!!
måste testa.. just ja, va vad det jag skulle söka på, som du sa igår? nån mobil? puss!!

2007-08-03 @ 20:47:35
URL: http://beejbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0