Not my day


Inatt fick jag för mig att kasta ut mig själv från mitt eget sovrum och däcka på soffan istället, inte för att jag varit elak och inte förtjänade att sova i min säng (Som anledningen brukar vara när jag tvingar någon att sova på soffan) utan för att jag hörde ett evigt klickande ljud som tog död på mig. Så jag sov bara ett par få timmar.

Sedan följde vår första SPA-dag.. läraren var en häxa som valde att tortera just MIG och therese. Tack idiot..

Dessutom har jag ganska många ovänner just nu.. Hur? I don't know... Jag skyller på gipset, det brukar förklara det mesta som är misär just nu? Iaf, så är det inget som är överdrivet allvarligt utan det löser sig med lite tid.. hoppas jag.

Lite pics från när livet var enkelt och ljuvligt.. (Ja, jag är sjukt bitter idag)

  Den nykära tiden för 3,5 år sen.. (Sanela och jag)


 Den bästa sommaren i mitt liv 2002 (Maryam och jag)

  Studenttider och W.Å.N (Jag, Emilia och Ollboll, Linn fattas...)

 Picknick på bryggan hos Anna.. (Jag och svankompis)

  Den svettiga tiden i Portugal (Linnéa och jag)

 Den skadade tiden (Tarane och jag)





You get it?

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh, picknicken! Och svanarna. Vi måste göra om det. Och hoppas dom svänger förbi igen, det var så trevligt. Alin vi var ett med naturen. Ett med naturen!

2007-08-13 @ 23:38:42
Postat av: Aliiin

Anna, jag var ett med naturen? DU sprang långt långt bort. JAG matade svanarna med deras kycklingkusin du grät av rädsla

2007-08-13 @ 23:59:10
URL: http://aliiin.blogg.se
Postat av: adam

medan du satt i gips satt jag under stjärnklar himmel med beck's i handen på cafe zapata i hjärtat av berlin. men världen är orättvis! sånt är livet. snart paris för din del, så, efter regn kommer solsken

2007-08-14 @ 00:00:31
Postat av: Olivera

Du, det var verkligen tider.. Studenttiden! :)

2007-08-14 @ 01:33:35
Postat av: Brorsan

Vad ar det med dig? Du tittar ALDRIG in i kameran, knas.

2007-08-14 @ 07:45:46
Postat av: Tarane

Ofta jag fick den skadade tiden. Ohhh alltid ska ja få de sämsta, räkna in mig i ett av dina bråk!
hihi Ps: du har aldrig fått såhär många kommentarer förut :)

2007-08-14 @ 11:52:11
Postat av: sanela

åååh jag kommer ihåg den kvällen, fan vad kul vi hade :D :D

2007-08-16 @ 22:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0