Snart tillbaka...


Nu kommer dagen snart, dagen så gipset ryker för gott. Exakt 9 dagar kvar, eller snarare 8 eftersom idag nästan är slut.
Jag har börjat förbereda mig ordentligt, har bättrat på brännan lite plus peelat hela kroppen (utom benet kanske)
Snart väntar tid hos frisör och solarium. Stackars kropp har inte sett sol på många månader och jag längtar så jag dör tills jag kan gå på gatan som vanliga dödliga.

Sista helgen spenderas iaf inte hemma, antingen väntar  åland med mia och therese eller niklas landställe med niklas. Får se vilket som blir lättast med kryckor.

Imorgon står epilering på schemat och jag vill helst av alla bara sjukanmäla mig på alla såna lektioner. Inte för att jag är rädd för smärtan, utan för att jag inte VÅGAR göra på någon annan. Är sjukt rädd för nålar och då passar det inte sig att man ska stoppa in nålar i folks hårsäckar och sedan bränna bort dem. Gör man fel så kan folk gå därifrån med ärr. Alldeles för seriöst för mig.
Dessutom har vi exuviance prov på torsdag.. har hört att det ska vara omöjligt att plugga på.. observera att jag bara  har hört, eftersom jag inte har börjat plugga än. Idiot man är.

Nu ska jag smida lömska planer för imorgon
thank you and good bye

Btw.. GRATTIS GILDA 20 ÅR!!!

Kommentarer
Postat av: mia

SOON! SOON SOON!!!!! my god det pirrar i benen!

2007-08-08 @ 21:25:15
URL: http://bestofbeautyandbigdicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0