Katastrof!

Idag var en jävligt lyckad dag.. jag, G, Therese och Peter åkte till Barkarby outlet
 för att göra lite fynd. Dock blev det inga fynd för någon än för Therese (Såklart)..
 så vi bestämde oss för att dra vidare till Kista Centrum för att
försöka göra fynd även där.. det hjälpte ingen oss..

Imorgon blir det av till Täby c för att kolla om jag hittar nån outfit inför nyår.
I värsta fall tar jag något gammalt.. är inte så hype på detta nyår..
känns bara överskattat som fan.
Men planerna är iaf att vi ska äta middag hos Therese och Peter
och sen dra vidare till Esque (gamla teatron) för att fira vidare!

Jag har just kollat klart på den nya versionen av Disney's skönheten och odjuret.
Jag har bara ett ord att säga:
KATASTROF
Mitt i filmen kommer en ny scen (visst, jätteroligt.. bla bla) men rösterna är helt bytta?
Man kan inte ändra karaktärernas röster mitt i en film i 6-7 minuter?..
De försökte inte ens göra ett bra jobb genom att hitta liknande röster.. de tog
någon random som fick spela in ett par minuter..
Jag gillar den gamla mycket bättre!!

Nu ska jag äta korv och makaroner..
BYE


image120

Kommentarer
Postat av: rupie är söt

goda pepparkakor! puss

2007-12-29 @ 20:53:21
Postat av: Beejbi ;)

i love my new shoes!! hihi
tack för idag darlingar! lycka till imorgon, hoppas du hittar din klänning du letat efter (indiska) ;) ses på måndag....

2007-12-29 @ 22:21:53
URL: http://beejbi.blogg.se
Postat av: mia

heej kisskors! jag kan ej svara på ditt sms.. men nej jag är inte i swe längre! ja var bara en sväng till uppis! PUSS

2007-12-30 @ 12:47:04
URL: http://bestofbeautyandbigdicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0