mrs Brightside

Nu längtar jag mer än någonsin att slita av mig gipset!
Har sjukt mycket planerat för den här hösten.. kan ju göra en lista för er intresserade..

- Johan Glans i uppsala 18 september
- Paris 21 September
- Dj Tiesto 2 November
- Patrik Isaksson 9 November
- KENT 16 November.. (Japp, jag fick biljetter, tack leo)
- Skolan slutar för gott 15 December

Sen finns det en person jag ska träffa också, när tillfälle ges.. spännande

Fick tillbaka manikyrprovet  med alla sjukdomaroch det blev ett VG.. kan inte ta cred för det egentligen, men gör det iaf!

Dessutom har jag fått en helt egen taxichaffis! Haha han har beslutat att ta alla min körningar, bara en i mängden som inte kunde motstå min charm.

Nu ska jag gå och ge rupie en puss

Bye


Kommentarer
Postat av: mia

jag såg 3 st rupie idag! jag åt upp alla! :D

2007-07-31 @ 23:35:10
URL: http://bestofbeautyandbigdicks.blogg.se
Postat av: Tess

dags för uppdatering snart tycker jag..... =P

2007-08-02 @ 22:36:04
URL: http://beejbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0