Uppesittarkväll med nagelsjukdomar

Jag har läst 5 av mina klasskompisars bloggar där det stog exakt samma sak.. jag vill inte vara sämre så jag hakar på:

JAG HATAR NAGELSJUKDOMAR! jag förstår inte hur det ska få plats i huvudet.. 20 stycken sjukdomar som låter likadant på latin.. herregud.. omänskligt mitt i juli! Tror tyvärr att det kommer sluta med ett ig imorgon faktiskt.. mitt första, men jag är nog inte själv
Har analyserat att halva klassen kommer få plötslig sjukdom och inte dyka upp på provet..

Efter 1,5 timme kan jag en sjukdom.. så här ser tankebanan ut..

Koilonochia
Koil
Spoil
Spoon
Skednagel



Sov gott


Kommentarer
Postat av: josse

hahaha! jag kissar på mig!!! :D
Koilonochia
Koil
Spoil
Spoon
Skednagel
du är helt stöööörd alin! :D hahahahahahahaa! fast det kommer garanterat att funka! håller tummarna för dig på provet. puss

2007-07-26 @ 22:35:17
URL: http://josseslivdel2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0