Zombielife

Nu har det gått 10-11 dagar som "handikappad" och jag har lärt mig så sjukt mycket om mig själv, min mamma och mina vänner. Vissa kompisar som jag inte ens hade ägnat en tanke åt skulle komma och besöka mig i misären, har visat sig bry sig otroligt och hört av sig varje dag + besökt mig.

Däremot har jag andra vänner som jag definitivt hade räknat med skulle komma så fort som möjligt har visat sig inte alls bry sig, inte hört av sig.. ingenting..
Självklart förväntar jag mig inte att världen ska stanna och alla ska rikta in sig på mig men ett "hej, hur mår du" är en ganska liten gest?.. Eller har jag för höga krav?

Äsch, vet inte om det är insomnian som pratar. Sover 2 timmar per dygn, inte ens mina sömntabletter hjälper. Och ändå är jag inte trött på dagarna, känns ganska zombieaktigt.

40 dagar kvar tills skiten åker av. CAN'T WAIT! Då väntar PARIS!! I deserve it, haha



F.ö har jag världens bästa mamma och pappa ibland


Sovgott
Zombiepussar

Kommentarer
Postat av: mia

jag besöker dig ju i tankarna det veeet du my love <3 och i paris kommer vi glömma all misär :) ÄLSKAR DIG fröken fräken osv..

2007-07-09 @ 00:37:44
URL: http://bestofbeautyandbigdicks.blogg.se
Postat av: Therese

När något händer så inser man vilka som är ens kompisar, inte alltid så kul men..tänker på dej!!!!

2007-07-09 @ 15:33:18
Postat av: Tess

ja håller me mia, jag besöker dig dagligen i tankarna
=)

2007-07-09 @ 20:43:54
URL: http://beejbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0