Tralala

ÄNTLIGEN har vi börjat med manikyr! Det var fan på tiden att börja med något nytt.. är sjukt trött på AB, FF, BF, FV.. men däremot måste man kanske öva lite på lackningen, det var ingen hit!

Igår spenderade jag kvällen med Linnéa och Helene. Jag färgade deras fransar och bryn och jag måste få tillägga att Helene är vääääääääärsta nörden! Låg och inbillade sig att hon skulle bli blind eller tappa alla fransar.. herregud, inget kan ju gå fel med mig som terapeut, jag är ju fulländad!?

  Linnéa, Helene och jag på Linnéas födelsedagsfest för 3 veckor sen..
(Ja, Linn har fortfarande min camera i protest, så de allra nyaste bilderna får vänta)

Robin och Niklas var just här och käkade mat med mig.. sedan passade de på att rota i mina lådor där de hittade många många många minnen från förr i tiden.. bland annat dikter från X som jag hade glömt bort.
Hugg i hjärtat?
Alltid, så det firar jag med att lyssna på "Good bye my lover"..
Tragiskt?
Alltid!

Radarparet har slagit till igen.. Nu har båda insjuknat, så jävla typiskt och väntat från oss!
Haha..

Dagens bästa: Stöta på Linnéa helt spontant i Mörby (?)
Dagens sämsta: Dikterna


Nu ska jag försöka sova, och få mer sömn än 5-6 timmar.. skola från 9-20 imorgon.

Good night

Kommentarer
Postat av: radaren

när jag är sjuk blir du sjuk! alltid... det kommer tyvärr bli så i framtiden! men nu ska vi hålla oss friska några år :D pussss

2007-06-13 @ 22:26:01
URL: http://bestofbeautyandbigdicks.blogg.se
Postat av: Tess

hörru du, vart höll du till idag då?? =P

2007-06-14 @ 15:38:47
URL: http://beejbi.blogg.se
Postat av: HC

Nörd och nörd... Det vet jag inte.. och fulländad? Hmm.. Jaja men så här i efterhand kan jag ju säga att jag är rätt nöjd. :D

2007-06-17 @ 20:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0