Typiskt midsommar ute i skärgården

Midsommar iår firades hur bra som helst! Helene hade styrt upp en stenseriös fest ute på Tynningö (läs öde ö..)
där vi lekte massa leker, dansade runt stången, grillade, drack, umgicks.. hur bra som helst. Vi var ändå drygt 40-50 pers i åldrarna 18-25 som svirade loss på hennes bakgård. Vi har även åkt en sväng med båten och tittat på när Harald och Arvid surfade på vågorna från båten? Observera att det var 17 grader i luften och mulet.. vi frös av att bara titta på dem, men kul som satan. Den roligaste biten var ju självklart att träffa de gamla waxholmarna som man inte träffar på lika ofta längre..


                    


På midsommardagen är det obligatorisk utgång på kabben i waxholm. Varje år infinner man sig där. Vid 22.30 gick vi ner och skoja inte om att kön sträckte sig långt bort åt helvete. Men Waxholmare som man är, så ställer man sig vid sina vänner längre fram och myglar sig fram.. med risk för att låta dryg, meeeeen waxholmare ska fan ha förtur före alla.. de är där en dag om året, vi är där en dag i veckan och svirar. Rätt ska vara rätt! Right?

Sista veckan i skolan.. can't wait!! Däremot så är jag lite bitter över att radar åker till åland. Jag vill gärna fira sommaren med henne här hemma. Men jag ska nog lura hem henne hit minst en helg?

Dessutom har jag bråkat med Linn om värsta töntiga grejen.. känns inte roligt öht, men jag ska ringa henne när jag fått lite mod.. hon ska ju ändå bli waxholmare hon med om någon månad. Helt otippat!

Nu ska jag ner till Linnéa, krypa ner i sängen och glo på sex and the city.. Kan knappast bli bättre!

Haha har fortf inte kommit över det som hände i onsdags.. patetiskt? ALLTID!
herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0