....

Ännu en dag avklarad i skolan.. grymt skönt, men dagen har dock inte varit bra alls.. vaknade på fel sida imorse och har varit grinig och kinkig sedan dess. Vi hade ansiktsapparatur på kund idag, och det gick verkligen åt helvete. Visste verkligen inte vad jag ens skulle plocka fram och vad jag skulle göra med apparaterna? Herregud..

Efter skolan åkte jag dirr till stan och tröstade mig med ett par skor, svarta pumps.. plötsligt blev livet så mycket ljusare?

Jag hann precis komma innanför dörren då Robin ringde och ville att vi skulle dra och handla mat och käka.. sedan dess har vi suttit hemma hos mig, ätit och kollat på fotboll.. (Jag tittade faktiskt frivilligt)

Imorgon är det delprov i vaxning och ansiktsappartursprov på schemat, det kunde ha varit bättre? Men det är 6 månader kvar innan det är slut.. bara att biiiiiiita ihop!!!

Jag tog ledigt från jobbet i helgen, i hopp om att åka till Linnea i gbg.. MEN NEJ! De ringde och ville att jag skulle komma och jobba iaf.. shit, man får aldrig en helg ifred.. jag behöver semester, tack! Speciellt vill jag åka ner till henne eftersom jag saknar henne väldigt mycket! Men den 2a juni kommer hon hem till sthlm och stannar hela sommaren, äntligen ska man få vänja sig vid att ha henne som granne igen!


image2   Jag och Linnea på hennes 21års fest förra helgen :)

Och ikväll landar Emilia efter 4 (LÅNGA) månader i Thailand.. henne har jag också saknat, men vi ses redan på lördag :)

Nu ska jag sova, suckers
Puss


Kommentarer
Postat av: din älskling

hej min svartskalle.. i love u

2007-05-24 @ 18:18:02
Postat av: mia

14 minuter kvar på min tid.. och 2 av dem ägnar jag dig.. PUSSSSSSSSS fan vad nice vi ska bli i håret next week.. och så jäkla classy på lördan

2007-05-24 @ 19:15:37
Postat av: Therese

Heeeeej!! jag fick nyss veta att du hade en blogg, du har kanske sagt det men som du vet så, jag missar ju allt=)men hur som helst jätte skoj=)vi ses imorgon, kram

2007-05-24 @ 21:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0