My future husband

Oj.. nu var det ganska längesen jag var här. Eller iaf 4 dagar?

I fredags träffade jag min blivande man, plastikkirurgen Charles Randqvist.. Han stog och föreläste i 3 timmar om just plastikkirurgi inför hela skolan, och jag satt och njöt av hans ord och hans utseende. Solbränd, muskulös, snygg och otroligt charmig.. Mias och mitt hjärta slog volter, så nu ska vi sönderoperera oss bara för att få vara i hans närhet för att sedan slåss med varandra om vem som ska få honom, självklart vinner jag?

Sen vidare på kvällen kom robin och plockade upp mig i mörby centrum, så åkte vi till hans mami och papi på spontan middag.. där satt vi nästa hela kvällen och det var nice, mycket nice.. Det hände inte så jättemycket mer den kvällen.. vi satt hos mr F en stund och sen drog vi vidare hit och satt en stund.. sen drog alla hem och jag däckade eftersom jobbet väntade 7 timmar senare, men inte åkte jag iväg till jobbet för det, pga komplicerade omständigheter.. moahah

Igår hade Emilia fest! Fy satan vad kul det var att träffa henne igen!! Och fruktansvärt brun och snygg.. Festen var sjukt nice.. hon bor i ett hus som är gjord för utefester, stor fin gräsmatta och små sittplatser överallt. Hennes mamma och pappa är guldvärda, deras fester är alltid sjukt lyckade! Väl på plats träffade vi gamla klasskompisar från gymnasiet och på allmän begäran ska jag ha fest nån vecka snart! Självklart ställer man upp!
Jag och Linn åkte hem vid 12 för att plocka upp hennes fylleman och sedan åkte vi till mig och däckade till Sex and the city! En helt perfekt kväll! Bilder från hela spektaklet kommer senare för Linn har snott min camera i hopp om att inga bilder ska komma upp här..


Nu ska jag ut i solen och njuta av min lediga dag
So long!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Heeej Alin. Skön blogg!!!

2007-05-27 @ 14:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0