En ljusare framtid


Jag har haft skolpress och skolångest i ett par dagar nu.. men efter min dag på stan med Tarrbarr så känns allt sjukt mycket bättre. Vi har diskuterat vårt framtida företag som vi ska öppna om ca 5 år.. kul att dela och förverkliga sin dröm med en av sina bästa kompisar. Kan inte slå fel med oss som chefer! Speciellt inte eftersom vi är så normala på den där bilden..?

image92

Annars har vi haft epilering i skolan idag. Jag var utan kund eftersom hon beslöt sig för att inte dyka upp, så jag (och kanske ida också) stressade upp mig helt i onödan. Jag stack lite tidigare från skolan och fick höra sen att läraren hade hackat som fan på oss och gett massa skit. Känns absolut jättemotiverande att gå tillbaka till en epileringslektion som man från början redan hatade.. men som det ser ut nu ska vi ta upp detta imorgon.

Nu är jag sjukt peppad!

Tack och Bye

Kommentarer
Postat av: Tess

hahahaha jag vet att du äääälskar mig =P

2007-10-03 @ 21:28:43
URL: http://beejbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0