Trött!!

Igår var det äntligen dags för fest, så jag packade min väska och begav mig bort till Radar ute i Vällingbys mörka skog. Sedan tog vi vår 8 vagnar långa limo till White room där kvällen fortsatte med champagne och drinkar.. Dessutom blev det en del dans och nu har jag ont i benet.

Kom just hem från MAX där vi åt oss tjocka på hamburgare, pommes och äppelpaj.

Det sista jag vill göra nu är att plugga men jag MÅSTE.. imorgon väntar faradicprov. Hatar ihjäl mig. Har bestämt mig för att skriva klart slutarbetet i veckan så att jag bara kan lägga det bakom mig. Slutar 16 varje dag den här veckan, så kan jag lika gärna passa på.

Jag har lovat att uppdata bloggen oftare så nu ska jag hålla det och skriva iaf varannan dag! Blir du nöjd då A.J? :)

PUSS HEJ


Kommentarer
Postat av: Aj

Det vet du! by the way sa kommer jag hem pa lordag kvall :D

2007-10-14 @ 19:30:50
Postat av: fyfan iddi

utnämner dig till iddi 2007

2007-10-14 @ 19:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0