Bake Bake

Ännu en helg förbi och den har spenderats på ett mycket bra sätt. Fredagen tillbringades med A.j som lämnar mig för England.. dock bara i en månad, men saknaden kommer bli stor. På lördagen åkte jag iväg på hemligheter och det blev mycket lyckat och jag ser fram emot nästa gång.., så helgen var en hit. Nästa helg blir nog en större hit eftersom jag, mia och therese åker till PARIS. Det ska ätas baguetter och drickas vin uppe i eiffeltornet. Synd för mina kryckor bara, sjukt tråkigt att ha dem med, men det går nog iaf..?

Jag är helt slut nu efter mitt stora bakprojekt. Blev två kladdkakor och 40 chokladbollar. Och jag har ätit smet för hela året.. känner hur bakpulvret har börja verka men det var sjukt värt det!
(Nej, mina bakverk ser inte ut sådär, lite fulare men säkert godare)

     


Kommentarer
Postat av: Tess

ser fram emot att få testa dem imorgon och jag tror de är sjukt goda! ;)

2007-09-16 @ 19:58:56
URL: http://beejbi.blogg.se
Postat av: Mr G

jag fick ingen kaka :(

2007-09-17 @ 13:24:25
Postat av: mia

dom VAR sjukt goda... mums ! jag älskar dig min pralin!

2007-09-17 @ 18:45:04
URL: http://bestofbeautyandbigdicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0